miércoles, 31 de marzo de 2010

POR LA NOCHE OTRA MEDIA DOCENA DE ESTI BAÑU

Un domingo por la tarde.. mucha ggente en la barra...

una cuñina de dereches en la Belortera point

unos coleguitas con ganes de echar unes rises

y yo con un calenton con les fotos del Clark Little esi que pillamos el angular y pala carcasa

y tou dios pal agua!!!

COMO ME LO PASÉ

Pillé algun como la siguiente que me prestó por la vida...


Pablin atechando que paez que orbaya
juasssss como me moló esta tambien... ye una mierda de foto eh.. pero asi medio dentro del tubucu y tal.... estos corcheros dan un juegu de la hostia!
Tachi momentos antes de reise.. xq ye con Aitor de los que mas se rie cuando surfea!!!

ahhh.. Saludos pa Isa... ya ves la razon de que Asemeyando aparezca lo primero cuando enciendes el ordeñador ehh..

y la foto que tengo de Tachi pa pola noche??? pa regutiaiiiii
miraliiiii que seriu va alla arriba!!!
lo dicho xentuca gallaspera, pola nuechi un tema de esos astures que me presten y media docenuca de fotos mas... alguna simpatica!!

tallueuuuu

No hay comentarios:

Publicar un comentario