domingo, 4 de julio de 2010

RECARGANDO PILES!!

Pues estaba yo en mi alegre casita, disfrutando de los cancios de la xente esta de Skama la Rede col nuevu discu que-y merqué al gaiteru güey mesmu, aina nin lu pagué ejjejej

YE TOO MENTIRA...... solo voy deciros una cosa, SUENA MUY MUY BIEN!!!!!!

Y entonces como estaba motivau pues preparé tres fotuques que tienen lo menos 2hores de procesao.. pruffffffffffff ajajajjajajajjajajajajj

esta que me presto muchu muchu, de Luisao POR DENTRI, ta un pocu lejos minin pero la cosa va pocu a pocu, pocu a pocu....... !!!!


Caico estaba que lo vertia.... hoy dejamos por aqui un hachazu de los que saber hacer a la perfeccion...

creo recordar que despues de este leve recorte siguió en la ola y dandoi
EP > Ensin Pallabres, a que sí?

ni ye un tubazu que quepa un camion, un paisano sí y bien, ni ye un tubazu de dos kilometros de recorriu, ni ye el tubazu del siglu, ni con la mejor luz del mundu... pero sabes que??

ye el mi tubin..... como me gusta!!!!!!!!!

piles con la luz prendida en verde indicando que vamos a tope pa una semana nueva.

haxa salú

tallueuuuuu

No hay comentarios:

Publicar un comentario