martes, 16 de febrero de 2010

JUANJO ARROJO MARTINEZ (mayestru etnograficu)

Pues sí.. ya que llevamos unos dias glayando que si semeyes pelos pueblos que si fotografia etnografica.. a mi cada vez que pienso en esi tipu semeyes vienseme a la tiesta el protagonista de güei el collaciu Juanjo!

pa entamar bien vamos dir con un musicu que paezme que-y presta abondu, Toli Morilla!
pa dir dando-y un toque al ambiente mientres echais un güeyu per equi.



voy dexar tamien un puñau de entrugues que-y ficieron pela rede pa que podais de un vistazu calalu.. jjajaj >>>>>> ENTREVISTA

y agora voy dexavos (o será con B, dexabos) (si Toñin el mi collaciu irredentu llegare a lleer per equi podía dexame alguna referencia dalgun llibru pa dir deprendiendo un pocu Asturianu que asina poles braves ye percomplicao)

a lo que diba.. una riestra semeyes del collaciu Juanjo.. nun pudieremos falar de esti paisano y grandisimu asemeyador sin dexar alguna semeya del monte, de los picos, de la ñeve y del renomau Urriellu.. nun lu nomeis Naranjo de Bulnes que mas vos da!

sidre, como nun va tar la nuesa sidre nel su archivu!!!! vaya semeya perguapa!

aaagggggggg llevo dos o tres serondos cola idea na tiesta de facer unes semeyes de esti estilu... castañes, pinces, cestu.. etc etc... Juanjo nun falla.. son munchos años pelos nuesos pueblinos!
tradiciones, cultura.. pero tou col nuesu acentu.. los sidros nun puen faltar tampoco

esta dedicomela a mi na paxina de fotonatura.. y ye que un aficionau a los rios como soy yo nun puede mas que maravillase de los llugares donde asemeyo Juanjo a estos fenomenos naturales que nos dan la vida!
que viaxe bonu al coral de la terra Somedana!! que mezcolanza de grandes asemeyadores

de izquierda pala dereita!

Pol: redios, taba como una xiblata!
Yo: cagon el cura Sebrayu como yera de calentina esa zamarra, pero dempues llavola mio ma y quedó como pa un guaxe teta!! jaaj
Rafa y la muyer (Rafa asina me mates, no algamo acordame de su nome, perdon!) .. Rafa pergrande asemeyandor de paxarinos y macro.. conoz mas nomes de bichos que una enciclopedia
enrriba al llau de Rafa ta Fran al que-y perdí la pista fae años.. una pena
y siguiendo per detras.. al otro estremu ta Milio Pernia y Covi la muyer.. Milio otru referente pa la interpretacion de les semeyes de paisaxes!!
pocu material tien na rede, pero aiiiiii de munchos supuestos mayestros como sacare les sus semeyes a la lluz.. diben temblar!!!
y na parte de alantre coles gafes al piscuezu Juanjo y con zamarra roxa la su muyer....

que alborada asemeyé yo en calzonciello nesti viaxe.. buffff ... durmimos Pol y yo nel mio coche y vimos la alborada tan guapa, tan guapa que ni los pantalones algame poner!! ajajaj

CATANDO.. dalguien pue cuntame la razon pola que nun tengo yo una semeya de dalgun pastor catando??? rediosss.....
os teixos... les fragues tan en peligru, por nun decir que con una pata nel campu santu.. pero fai años Juanjo ahí taba pa retratar el trabayu de los ferrerios!
como me presto pola vida facer esta actualizacion intentando busca les pallabres correutes na nuesa lligua que munchos son los que piensen que murrió ya fe años pero mientres queden paisanos cola boina y que el "es" yos rasque al dicilo.. queden esperances!

nun queremos imponer nada a naide, nun queremos que seya obligacion pa naide solo naguamos por remozar y caltener una de les nueses señes de identidá mas importantes!

Na Asturies tamien se fala n´asturianu!

y alon!

talllueuuuuuuu

pd: buscai en Feisbu jaja en Facebook a Juanjo Arrojo Martinez y podrías ver semeyes abondu del su trabayu.. disfrutailes! o tamien en www.juanjoarrojo.com

4 comentarios:

  1. cagonrrrrosssssssssss!!! PUXA ASTURIESSSSSS!!! Vaya semeyes más guapes,nin. Precioses. Ye la nuesa cultura, los nuesos llabores, la nuesa xente!! Que coño, somos NOS!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Manuel Angel, como le diga a Luz María que no te acuerdas del nombre te excomulga, las fotos de nuestro común amigo Juanjo Arrojo como siempre excelentes, como también lo son las que hizo en apoyo de Pepe el Ferreiru, que no me perdí ni una, si lo ves les das un abrazo de mi parte, ya que además es algo pixueto. Sigue con esas fotos que haces ultimamente, de las labores normales que se hacían antes en los pueblos y en aldeas para que no se pierdan en el olvido. Un abrazo y saluda a Paula de mi parte y a ver cuando te acercas por la zona, que ultimamente no se te ve el pelo.

    ResponderEliminar
  3. Me encantan tus fotos sobre Asturias y más los textos en asturiano algo que desgraciadamente mi generación hemos hemos perdido,

    un saludo,

    Dani Aznar.

    ResponderEliminar
  4. Vya vaya¡¡¡ agora entiendo yo lo de les fotos¡¡¡ con esos mayestros¡¡¡ espero no meter la pata pero l´añu pasáu gano algo nel concurso del Sueve con unes perbones. De la llingua: gracies pol apoyu y a siguir, que pue recuperase, ye cosa proponéselo. Un abrazu perfuerte:
    Toño

    ResponderEliminar